Re: Jak zrobic siec bezprzewodowa...

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 08:46:42 MET DST

    Piotr> Mam u siebie w domu (bloku) takie wlasnie
    Piotr> rozwiazanie. Polaczylem sie kablem BNC z kumplem z drugiego
    Piotr> bloku. Ale w naszym przypadku mamy o tyle fajna sytuacje,
    Piotr> ze obaj mieszkamy na ostatnich pietrach (kabel poszedl
    Piotr> dachem a pomiedzy blokami podwieszony na lince stalowej

  Uwazaj, z tego co wiem to takie rozwiazanie jest nie tylko
niebezpieczne, ale i nielegalne. Nie powinniscie miec polaczenia
galwanicznego. W gre wchodzi swiatlowod z transceiverami.

  Jezeli ktos majacy wieksze niz ja pojecie o energetyce potrafi
wyjasnic dlaczego, to zapraszam (pomijajac rzeczy oczywiste, tak jak
te ze ich komputery moga byc zasilane z roznych faz).

pozdrawiam,
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl