Re: TV-Sat Crack

Autor: Mariusz Czarnasiak (alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 16:53:46 MET DST

> ze mamy wlasnych rownie dobrych crackerow, tylko niech sie ujawnia
> bo poki co amatorskie dekodowanie na wlasny uzytek programow np. Sky
> nie jest chyba zabronione. Poza tym nie chodzi nawet o ogladanie,
> ale o problem czysto akademicki, ktos zakodowal to na pewno da sie
> rozkodowac. Komputery sa coraz szybsze wiec moze sie tak udac.
> Dlatego tez temat ten zaistnial w tej grupie. Poza tym jest chyba za
> maly zeby tworzyc mu wlasna pl (chociaz istnieja alt.satelite.tv.europe
> i alt.satelite.tv.crack).
> [...]
ANGLI, IRLANDI i ich wyspach natomiast reszta europy moze robic sobie co chce np.
ja firma alfsat proponuje takie zeczy i jest O.K.
Natomiast innaczej wyglada gdybym chcial zlamac kod np. FILMNET POLSKA
(VIDEOCRYPT 2) system kodowania nr. 2 jest przeznaczony dla reszty europy i
bezkarni moga byc tylko anglicy. Wiec legalnie mozemy brac sie do roboty tylko do
kanalow ktore nie sa dla nas!!!

          Satellite ALFSAT BBS tel.+48-71-149377 ( 24.00 - 8.00 )
                                           @||@
    e-mail alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl       (oo)           FIDO 2:482\33.75