Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 20:55:56 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
: fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
: Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
: sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...

Bynajmniej - po ukradzeniu Mercedesa, jego byly wlasciciel dostaje
ubezpieczenie, i cieszy sie ze ma nowszego. Zlodziej tez sie cieszy,
wszyscy sa zadowoleni. Cud?

P.S. Ze szkolenia dla dealerow pewnej firmy:
"Konkurencja i jej produkty? To nie jest konkurencja, to sa zlodzieje.
 Im wiecej oni sprzedadza, tym mniej sprzedasz Ty.
 ONI KRADNA TWOJE PIEDZADZE! "

Jarek.