Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 15:40:21 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: > Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: > : [...]
: > : Stad wniosek, ze w tym komputerze cache jest wlaczony niezaleznie od tego,
: > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: > : co ustawie w Biosie !!!. Kto slyszal o czym takim ? 8-O . Moze to
: > : 'jumperkologia' ?
:
: Chodzi mi wlasnie o wewnetrzny ! Ponawiam pytanie: czy jest mozliwe, ze
: sprawny procesor nie reaguje na wlaczanie/wylaczanie wewnetrznego cache
: z setupu w Biosie i czy moze to byc spowodowane zlymi ustawieniami
: jumperow ?

Wlasnie wylaczenie i wlaczanie wewnetrznego cache nic nie dawalo
tj. index w obu przypadkach 16.9.
Do komputera juz nie zagladne, bo znajomek sie wkurzyl i zaniosl komputer
do sklepu gdzie go kupil. Zobaczymy co powiedza "madrzy" sprzedawcy?
Jeszcze jedno, tam w BIOSie nie bylo przelacznika na external cache, tylko
na wewnetrzny.
Rafal

--
| Rafal Rauchfleisz        |         NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY        |