Re: 486 SX 33 CPU index z Sysinfo

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 23:26:20 MET DST

Rafal Smyka wrote:

> Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
> : [...]
> : Stad wniosek, ze w tym komputerze cache jest wlaczony niezaleznie od tego,
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> : co ustawie w Biosie !!!. Kto slyszal o czym takim ? 8-O . Moze to
> : 'jumperkologia' ?

> Raczej nie... Ja swego czasu wyjalem nawet cache z podstawek i tez sie nic
> nie zmienilo (SX2 66). Po prostu NU SI nie pokazuje zadnej roznicy.

Na mojej 'domowej' plycie z AMD DX4/100 pokazuje - pisalem to w jednym z
poprzednich postingow.

> [...] Problemem jest tu raczej cache wewnetrzny

Chodzi mi wlasnie o wewnetrzny ! Ponawiam pytanie: czy jest mozliwe, ze
sprawny procesor nie reaguje na wlaczanie/wylaczanie wewnetrznego cache
z setupu w Biosie i czy moze to byc spowodowane zlymi ustawieniami
jumperow ?