Re: crack do rara

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Tue 14 May 1996 - 15:34:22 MET DST

> Owszem, mozna
>miec programy pirackie, ale tylko dla siebie - takie cos sam "preferuje",
>poniewaz nie stac mnie na zakup legalnych wersji calego oprogramowania
>ktore uzywam, ale popieranie masowego piractwa to chyba lekka przesada...
>
> Jurand

Owszem mozna miec kradzione samochody ale tylko z firm panstwowych i tylko
dla siebie. Nie stac mnie na samochod a potrzebny mi jest do pracy jako
taksowka. Jestem przeciwny jednak szajkom samochodowym, ktore kradna
samochody by je pozniej sprzedawac. Ukrasc samemu jeden egzemplarz z firmy
panstwowej tylko dla siebie - to "preferuje."

Andrzej