Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 14:45:36 MET DST

On 14 May 1996, Tomasz Jarnot wrote:
[CIACH]
> masowym rozprowadzaniem pirackich wersji oprogramowania. Owszem, mozna
> miec programy pirackie, ale tylko dla siebie - takie cos sam "preferuje",
> poniewaz nie stac mnie na zakup legalnych wersji calego oprogramowania
>
> Jurand

Co to jest zly uczunek? Jak Kalemu ktos ukrasc krowy....

A Co to jest dobry uczynek? jak kali komus ukrasc krowy....

Masz rozumowanie kalego... nie ma usprawiedliwionego piractwa..
no moze jakbys rabnal program bo on ci zycie ratuje (doslownie) to
bylyby jakies czynniki lagodzace ALE nie usprawiedliwiajace.

Przyjmujac twoj tok rozumowania :

Nie stac mnie na samochod - wiec jak rabne Mercedesa do swojego uzytku
to jest w porzadku:(
Zlodziejstwo to dopiero wystepuje wtedy jak kradne na sprzedaz ?? :(((

Jarek
PS: Nie stac cie nie korzystaj - poza tym nie ma zadnych usprawiedliwien.
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #