Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 13 May 1996 - 20:33:02 MET DST

On Mon, 13 May 1996 08:16:42 +0200 Jaroslaw Kozak wrote:

>Hmm! :)
> Czy aby na prawde? Czekalem na 5 Warpow 6 miesiecy,
>Chcialem dostac Beta-Servera - a tak owszem dostalem
>po 6 miesiacach.(Na kolejne 5 dalej czekam)
> W tym samym czasie na moja firme uwzial sie M$ mialem
>wypozyczone NT,NT Servers,VC++4.0,VB3.0 i 4.0,VisFox
>wszystko w wersjach Enterprise i Professional niekoniecznie
>lubie M$ ale mile jest takie podejscie do klienta.

no coz, nic w tym dziwnego - w koncu cala potega M$ zostala zbudowana
na marketingu (bo przeciez nie na wyzszosci technologicznej hl/e hl/e h/e)
a poslugujac bledami marketingowymi IBMa moznaby napisac podrecznik
pod tytulem: "jak splajtowac dysponujac swietnymi produktami".

Grego

P.S. Aczkolwiek wyglada na to ze IBM Polska jest jeszcze gorszy
     od wloskiego (ktory jest najgorszy w europie zach),
     bo tutaj az tak zle nie jest.