Re: Mala siec

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 12:40:04 MET DST

cichocin_at_uci.agh.edu.pl (Piotr Cichocinski) wrote:

> Czesc,

> mam kilka komputerow podlaczonych do Internetu (na stale, poprzez karty
> sieciowe) i chcialbym utworzyc pomiedzy nimi siec tak, aby wzajemnie
> moc widziec dyski, ewentualnie drukarki. Czy zna ktos moze jakies
> darmowe oprogramowanie do tego celu pracujace pod DOS-em. Ewentualnie
> mogloby to byc polaczenie za pomoca Windows, ale mam kilka 3.11 oraz
> jedno 95 i nie wiem czy to bedzie dzialac.
Teoretycznie win 3.11 i win95 powinny sie widziec, ale praktyka nie
zawsze nadaza za teoria. Rozumiem, ze masz jez zainstalowane karty
sieciowe i protokoly TCP/IP. Musisz jeszcze ustawic 'obsluga sieci
Microsoft Windows' i udostepnic dyski oraz drukarki. Zadnego
dodatkowego oprogramowania, oczywiscie jesli win 3.11 jest for
workgroups.

Simon