Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 13 May 1996 - 15:20:09 MET DST

On Mon, 13 May 1996 07:53:07 +0200, Jaroslaw Kozak <kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl>
wrote:

>Hmm! :)
> Czy aby na prawde? Czekalem na 5 Warpow 6 miesiecy,
>Chcialem dostac Beta-Servera - a tak owszem dostalem
>po 6 miesiacach.
>(Na kolejne 5 dalej czekam)
>
> W tym samym czasie na moja firme uwzial sie M$ mialem
>wypozyczone NT,NT Servers,VC++4.0,VB3.0 i 4.0,VisFox
>wszystko w wersjach Enterprise i Professional niekoniecznie
>lubie M$ ale mile jest takie podejscie do klienta.
>
>Jarek
>-----------------------------------------------
># Jaroslaw Kozak #
> [...]
Jarek,
w USA IBM slynie z tragicznego marketingu (albo jego braku). Ciagnie sie to juz
od, chyb a sam wiesz od kiedy. To o czym piszesz tez sie skalda na wartowc
produktu bo jesli tak to wyglada przed sprzedaza to jak to bedzie w sytucji
kiedy bedziesz potrzebowal ich pomocy? Tragedia nie firma a potem sie czemus
jeszcze dziwia.......

__Slawek Duchnowski