Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 07:53:07 MET DST

> Rowniez dane n/t sprzedazy OS/2 sa bardzo interesujace.
> Panowie: przewiduje ze za 5 lat bede musial zaczac zwalczac WARPa
> na korzysc windoze (nie cierpie monopolistow)
> :-)
>
> Grego
Hmm! :)
  Czy aby na prawde? Czekalem na 5 Warpow 6 miesiecy,
Chcialem dostac Beta-Servera - a tak owszem dostalem
po 6 miesiacach.
(Na kolejne 5 dalej czekam)

  W tym samym czasie na moja firme uwzial sie M$ mialem
wypozyczone NT,NT Servers,VC++4.0,VB3.0 i 4.0,VisFox
wszystko w wersjach Enterprise i Professional niekoniecznie
lubie M$ ale mile jest takie podejscie do klienta.

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #