Re: ODP: Male pytanko o WWW

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 00:43:53 MET DST

Andrzej Przygodzki wrote:

> Zgodze sie z tym ze WINDOWS 95 jest niedopracowany ale poki co to wyszlo
> na niego naprawde duzo programow [...]

I sa naprawde znakomite - np MS Mail, za pomoca ktorego od dwoch tygodni,
gluchy na wszelkie uwagi, wysylasz na liste cos takiego:

>eJ8+IioMAQaQCAAEAAAAAAABAAEAAQeQBgAIAAAA4gQAAAAAAADmAAENgAQAAgAAAAIAAgABBJAG[CIACH]
>AQ9UAgAAAABwZWNldEBtYW4ubG9kei5wbABTTVRQAHBlY2V0QG1hbi5sb2R6LnBsAAAAAB4AAjAB

Sluchajcie: odsylam mu to w calosci, ale WYCINAJAC naglowki MIME. Moze
wreszcie zobaczy na ekranie to samo, co wszyscy.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl

P.S. Wysylam to na liste Netszkapa - mam nadzieje, ze nie skopiuje
do odpowiedzi tego samego g...a. Jakby co, to wybaczcie...

Grzegorz