Re: Bledy w Win95

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 14:11:41 MET DST

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:

Hej,

: > >Moja rada: zalozyc staly plik wymiany (moze byc na innej partycji)
: >
: > zasada jest prosta: swap umieszczamy na NAJCZESCIEJ uzywanej partycji
: > NAJRZADZIEJ uzywanego dysku.
:
: Ja bym dodal: NAJSZYBSZEGO dysku, jak juz.

Blad. Jak Ci cztery aplikacje jezdza po tym najszybszym, a jeszcze system
czyta z niego swapa, to co z tego, ze jest najszybszy. Drugi dysk
wolniejszy, ale DRUGI bedzie akurat efektywniejszym rozwiazaniem. Czyli
dokladnie jak pisal Grego.

milego dnia zycze
hej

--