Re: Warp mnie nie lubi...

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 21:32:52 MET DST

Maciej Czapkiewicz wrote:

> ...albo mojej plyty gownej (jakies ALI no-name), bo mam klopoty z
> instalacja, mysz nie dziala, a raz jak dzialala to programy dosowe
> i winowe nie dzialaly (przy uruchomieniu byl blad 1200)
> [...]
> Mial ktos kiedys takie przejscia?

Mialem podobne, akurat nie z ALI no-name, ale z HOT-433 i ASUS-1425. Na
HOT-433 nie widzial zadnych peryferiow (dyskow, myszy itp) - pomogl
upgrade BIOS-a. Na ASUS-1425 widzial wszystko z wyjatkiem klawiatury -
okazalo sie, ze musi miec 101-klawiszowa, a mojej ukochanej starej 84-ki
nie lubi. Proponuje zaczac od poszukania upgrade BIOS-a, a jezeli to nie
pomoze, to pozostaje: a) obrazic sie na Warpa (ale moim zdaniem nie warto)
b) sprzedac plyte komus, kto nigdy nie bedzie uzywal nic innego
niz windoze.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl