Re: Warp mnie nie lubi...

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 12:38:49 MET DST

Jakos za ktoryms razem sie zainstalowalo, (choc nie calkiem OK)
ale w oknie DOSowym jest jakis pokrecony uklad klawiatury,
# zamiast / a / w ogole nie ma, wiec nie mozna napisac sciezki...
Jak to odkrecic?
No i jak w tym oknie uruchomi sie Windowsy PL (instalowane wczesniej
na C: ) to czepiaja sie za kazdym razem o uaktualnienie strony kodowej
DOSa. Warp zainstalowal swoje wlasne Windowsy na D: ale w nich nic
nie ma a nie chce mi sie wszystkiego na nowo instalowac (tzn zainstalowal
niby jakies programy w folderach Win oraz
Win-OS2 groups ale nie dzialaja poprawnie - nie maja sciezek, DLLi itp)
Ktos niedawno walkowal chyba ten temat ale moje lokalne zrodlo newsow
jest bardzo skape czasowo (szybko wszystko znika) wiec przepraszam ze nudze.
MC.

--
Maciej Czapkiewicz                 s
Dept.of Electronics                i___O    KEEP