Warp mnie nie lubi...

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 12 May 1996 - 15:55:26 MET DST

...albo mojej plyty gownej (jakies ALI no-name), bo mam klopoty z
instalacja, mysz nie dziala, a raz jak dzialala to programy dosowe
i winowe nie dzialaly (przy uruchomieniu byl blad 1200)
no i nie robi reboot mimo ze obiecuje - zamiast tego zawiesza sie
mielac stacja dyuskietek. (Zawieszenie kompletne, nie tylko klawiatura
ale nawet przycisk suspend!) Instalowalem juz pare razy i ciagle
bez sukcesow. Acha, shadowy w BIOSie powylaczalem, bo myslalem
ze to mu szkodzi. Mysz wybieram jako PC Mouse systems.
Mial ktos kiedys takie przejscia?
(v.3 zwykla z dyskietek i v.3 connect z CD - to samo).
MC.