Re: TV-Sat Crack

Autor: Adam Zielinski (ababa_at_worldnet.att.net)
Data: Mon 13 May 1996 - 10:38:31 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>Jak sie juz kradnie czyja wlasnosc to chociaz nie trzeba do tego ideologii
>dorabiac.

>__Slawek Duchnowski

>___("`-''-/").___..--''"`-._
>___`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
>___(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
>____`--'_..-_/ /--'_.' ,'
>__(!!).-' ((().' ((((.-'
>-------------------------------------------
Panie Slawku,

cos to nie tak. Wyobrazmy sobie taka sytuacje. Na ulicy /scislej w
miejscu publicznym/ np w Polsce ktos z kims rozmawia np w jezyku
angielskim po to aby inni nie zrozumieli o czym mowa. Czy ktos kto
zna angielski i slyszy ta rozmowe i rozumie jest przez to w sytuacji
dwuznacznej? Eter to tez miejsce publiczne. Kodowanie to rodzaj jezyka
specyficznego ale jezyka. Czy ktos kto w jakis posob NIE KRYMINALNY
posiadl kod a wiec nauczyl sie tego jezyka jest Zlodziejem? Jeszce raz
podkreslam, ze sytuacja ma miejsce w przestrzeni publicznej.

Pozdrowienia

Adam Zielinski