Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 18:02:00 MET DST

[ciach]
> parametry jak predkosc, pojemnosc, gwarancja czy niezawodnosc (mowimy o
> egzemplarzach z tzw. pewnych zrodel) to sprawy nieistotne. zachowujmy sie
> jak prawidlowy amerykanski klient - kupujmy kicz zwracajac uwage na
> kolorowe opakowanie i kilka ciekawych hasel w folderach reklamowych, a to
> co tam piszcza specjalisci ze to czy tamto jest znacznie lepsze - a co nas
> to obchodzi... czy ponad 30 milionow uzytkownikow moze sie mylic?
>
> niniejszy text adresuje do wszystkich idiotow
>
> karpio

czyzby i niniejszym do siebie?

ustaw kilka takich 'cichych' komputerow (dzieki dyskom) obok siebie i
popracuj po pare godzin dziennie... szczegolnie jesli dyski czesto
pracuja. Dobrego samopoczucia. Ja na przyklad czesto pracuje przy
komputerze noca - i gdy wokol jest cisza, to taki chalas jest
DENERWUJACY. Nie mowie, ze inne parametry sie nie licza, ale TEN TEZ
SIE LICZY.

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***