Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 22:13:24 MET DST

>Dla mnie halas jest bardzo istotny. W jednym komputerze mam Seagate

przestalem kupowac napedy teac, bo mialy nieodpowiedni odcien uszczelki na
glowicy. poza tym nie kupuje juz procesorow amd, bo w skladzie stopu
uzywanego na nozki maja za duzo olowiu, a ten podobno jest bardzo
niebezpieczny dla zdrowia. poza tym nie kupuje zasilaczy codgreen bo na
nalepce zostal wykonany nadruk nieekologicznymi farbami. nie kupuje takze
modemow motorola, bo nazwa za dluga i sie pani sekretarce w formularzu nie
miesci. wole kupic procesor p166 i puscic go jako p75, bo zuzywa mniej
pradu i mam wieksza pewnosc ze mi nie padnie. wole monitory lr, bo w
przeciwienstwie do monitorow hr nie elektryzuje mi sie filtr na monitorze.
wole kupowac prezerwatywy unimil niz stomil, bo kiedys na autostradzie
zlapalem gume jak mialem opony stomilu - lepiej sie zawczasu
zabezpieczyc... halas w dyskach jest rownie istotny, powiedzialbym nawet,
ze jest to podstawowy parametr, na ktory nalezy zwracac uwage. takie
parametry jak predkosc, pojemnosc, gwarancja czy niezawodnosc (mowimy o
egzemplarzach z tzw. pewnych zrodel) to sprawy nieistotne. zachowujmy sie
jak prawidlowy amerykanski klient - kupujmy kicz zwracajac uwage na
kolorowe opakowanie i kilka ciekawych hasel w folderach reklamowych, a to
co tam piszcza specjalisci ze to czy tamto jest znacznie lepsze - a co nas
to obchodzi... czy ponad 30 milionow uzytkownikow moze sie mylic?

niniejszy text adresuje do wszystkich idiotow

karpio