Re: FW: Newsgrupa

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 15:56:06 MET DST

> ----------

o ile pamietam - mialem podobny problem, gdy mialem spakowana 2
partycje (D) i zamontowalem drugi dysk.... po czym plik (spakowanego
dysku) beztrosko przenioslem na tenze 2 dysk.... no i partycje gdzie
wczesniej byl on sformatowalem.... Z tego co pamietam, to na dyskietce
systemowej jest plik drvspace.bin, wystarczy go przekopiowac, i
zainstalowac doublespace w config.sys... powinien byc widziany.

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***