Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 15:47:32 MET DST

> okazuje sie ze sklepowe caviary wcale nie sa duzo lepsze.
> a poza tym caviary rycza jak woly. grrr...
> --
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> \===================================================/

hej ZNIKu.. Ty nawet tutaj???

akurat ta dyskusja jest dal mnie na czasie, bo bede kupowal dysk... i
mam w zwiazku z tym pare problemow... do tej pory bylem nastawiony na
WDka (bo te z ktorymi do tej pory pracowalem chodzily super... ale to
byly male dyski - do 640 MB). A tu widze, ze sa raczej odradzane. No i
kwestia wielkosci - kupowac 1.6 czy 2.x GB? Ktos mi mowil, ze Linuxa
lepiej instalowac na oddzielnym dysku, wiec chyba 1.6, a pozniej
dokupic drugi dysk, czy jak? Kto mi doradzi na ktory dysk sie
zdecydowac? (w granicach 1000 zl).

Druga rzecz - od chwili wprowadzenia PCI pogubilem sie w tych
wszystkich ustawieniach BIOSu... czy ktos moze mi wytlumaczyc (ale nie
skrotowo - jak w RAPORCIE ENTERa - co to sa te wszystkie PIO, itp
ustawienia dotyczace dyskow? Ew. wskazac gdzie znajde taki opis (po
polsku lub angielsku - bez roznicy).

Aha, co sadzicie o napedach ZIP (przylaczanych przez port rownolegly)?

dzieki!

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***