Re: TSENG 6000

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 11 May 1996 - 13:22:21 MET DST

Panie Piotrze Sobczak,

Niech Pan cos napisze od siebie bo to co Pan zrobil to tylko
zacytowanie wypowiedzi p. Pawla Gluszynskiego.
Nie wiemy czy Pan ja popiera czy wrecz przeciwnie.

Czy to co Pan zrobil mamy traktowac jako MILCZACY protest
przeciwko "redundancji" a raczej szumu na tej liscie ?

Przepraszam, ale w sobote jestem bardziej gadatliwy.
Z moich oszacowan czasu nadsylania wypowiedzi na tej
liscie to sadze ze wiekszosc pecetowiczow to ludzie majacy
dostep do Internetu w pracy, ale mogacy to robic tylko po
godzinach pracy (widocznie szefowie uwazaja to za rozrywke
a nie za prace).

rjz