Re: TV-Sat Crack

Autor: Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 07:40:01 MET DST

Tomasz Sokolski wrote:

> Zainteresowanym proponuje zaczac od wizyty na :
>
> http://www.gpl.net/paulmax/season.html
> Owszem jest ta i pare innych stron o tym temacie, ale ja uwazam
ze mamy wlasnych rownie dobrych crackerow, tylko niech sie ujawnia
bo poki co amatorskie dekodowanie na wlasny uzytek programow np. Sky
nie jest chyba zabronione. Poza tym nie chodzi nawet o ogladanie,
ale o problem czysto akademicki, ktos zakodowal to na pewno da sie
rozkodowac. Komputery sa coraz szybsze wiec moze sie tak udac.
Dlatego tez temat ten zaistnial w tej grupie. Poza tym jest chyba za
maly zeby tworzyc mu wlasna pl (chociaz istnieja alt.satelite.tv.europe
i alt.satelite.tv.crack).
RK