Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 14:33:14 MET DST

Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: I nie mow Grego ze to normalne, ze w okienku dialogowym brak przycisku ok cancel
: do zatwierdzenia/anulowania zmian,

Niestety - musisz sie do tego przyzwyczaic. Juz chyba we wszystkich
produktach klawisze OK i Cancel, szczegolnie przy ustawianiu opcji,
sluza tylko do zamykania okna. Z wprowadzonych zmian nie mozna sie juz
wycofac....

: dla mnie zawsze zamkniecie okna przez double
: click na ikonce w rogu to bedzie anulowanie, a ten przycisk undo to mnie
: rozbawil - w koncu ok cancel to nie wymysl microsoft, tak bylo w x-win, a ze
: ibm wymyslil taki badziew (czy te koszmarne zakladki, brr) to byl ten drugi
: niemily szok. Jedno co mi sie podoba w win95 to wlasnie user interface, w os/2
: to najgorsza jego strona.

Bawie sie tym W95, i mowiac szczerze chyba zadna z wprowadzonych zmian mi
sie nie podoba. Nowy wyglad okien (oprocz subiektywnego wrazenia ze jest
brzydszy) tworzy jeden obiektywny problem - juz pare razy udalo mi sie
pomylic przyciski okien czesciowo nalozonych na siebie - po prostu
granice okien i pol wewnatrz okien sa zbyt podobne.

Jarek.