Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 May 1996 - 18:30:16 MET DST

On Thu, 9 May 1996 16:37:16 +0200 Mirek Nowakowski wrote:

>On Thu, 9 May 1996, Lukasz Bajonski wrote:
>
>[CIACH]
>[CIACH]
>
>Tak, wystarczy klikajac folder podrzedny trzymac wcisniety klawisz Shift.
>Mozna takze otworzyc folder nadrzedny zamykajac rownoczesnie podrzedny
>(odpowiednie polecenie z menu przy wcisnietym Shift).

a ponadto dla dowolnego folderu ( i wszystkich w nim zawartych )
mozna ustawic automatyczne zamykanie przy otwarciu czegos wewnatrz
i to na kilka sposobow (zawsze, nigdy, tylko przy otwarciu folderow
zawartych w danym [subdirectory w/g starych przyzwyczajen])

>A teraz opowiem bajeczke.
[...]
bajeczka byla naprawde bardzo pouczajaca
tyle ze:
>podszedlem do sprawy powaznie.
niewielu wymaga od siebie tak wiele!

>Z Warpem pracuje poltora roku. Kupilem go takze z _rzeczywistej_
>_potrzeby_. Nie wszystko przez te poltora roku szlo mi jak z platka, ale
>nawet przez chwile nie przyszlo mi do glowy, zeby go wyrzucic w diably.

ja na OS/2 siedze juz 3 lata.
z poczatku nawet o nim nie myslalem - mailem wtedy 386DX/40MHz + 4MB RAM
a tyle sie mowilo o wymaganiach sprzetowych OSa, ze pewnie nie przyszloby
mi nigdy do glowy kupic go, ale ktoregos dnia PC Professionale dolaczylo
do czasopisma CD z OS/2 v2.1. W wolnej chwili, dla zabawy - zainstalowalem
go. Zaznaczam ze v2.1 byla znacznie bardziej wymagajaca (pamiec/procesor)
od WARPa, mniej stabilna (zawierala jeszcze kawalki 16to bitowe, choc mniej
niz zawiera ich w95), mniej intuicyjna (WPS zrobil kolejny krok naprzod
przy przejsciu z 2.1 na WARP), o wiele trudniejsza w instalacji, i w dodatku
do tego demo nie bylo oczywiscie ksiazki (troche wyjasnien w czasopismie).
W kazdym razie - zainstalowalem, i... zakochalem sie.
:-)
Wkrotce potem ukazal sie WARP
kupilem go
uzywam od pierwszego dnia sprzedazy w Italii
nie wylaczam go tygodniami
nawet nie pamietam kiedy mi padl ostatni raz

>W tymze czasie zainstalowalem takze Win (tfu) 95. Juz go nie mam. Partycja,
>na ktorej ongis siedzial jest juz teraz HPFS. Wszystkie dyski jakie mam w
>domu sa HPFS.

ja mam jesze partycje ext2fs
a nawet i jedna FAT - ktora mi sluzy do wymieniania plikow
miedzy WARPem a Linux'em

>OSciski!

usciski pieszczotliwie OSmiorne
(to z Lema :-)