Re: Jako monitor MONO ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 May 1996 - 17:51:22 MET DST

On Thu, 9 May 1996 11:02:38 +0200 Maciej Olejnik wrote:

>Sorry, ze tak nachalnie ale jakos zaden z pecetowych fachowcow nie chce
>mi pomoc w wyborze monitora MONO. Czy naprawde nikt nie moze wystukac paru
>slow za lub przeciw jakiemus modelowi???
>
>Zniechecony i zawiedziony Macko

ja uzywam czegos o nazwie "Crystal"
czyli praktycznie "no name"
chodzi mi to juz 3 lata, komputera nie wyalczam wlasciwie nigdy
zadnych screen-saverow nie stosuje.
Obraz jest nadal jak zyleta.
Mam do tego takie psinco kolorowe, ktore wlaczam raz na miesiac,
aby zrobic ostateczny "color tuning" przed oddaniem programu klientowi.
Nie ma to jak monochrom.
Zeby miec obraz o tej jakosci musialbym dac co najmniej 1.500$ za kolor.

Grego