Re: Caviary - bylo Nowy GUS P&P - ktos...

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 08 May 1996 - 16:52:51 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>przestalem kupowac napedy teac, bo mialy nieodpowiedni odcien uszczelki na
>zabezpieczyc... halas w dyskach jest rownie istotny, powiedzialbym nawet,
>ze jest to podstawowy parametr, na ktory nalezy zwracac uwage. takie
>parametry jak predkosc, pojemnosc, gwarancja czy niezawodnosc (mowimy o
>egzemplarzach z tzw. pewnych zrodel) to sprawy nieistotne. zachowujmy sie
>jak prawidlowy amerykanski klient - kupujmy kicz zwracajac uwage na
>kolorowe opakowanie i kilka ciekawych hasel w folderach reklamowych, a to
>co tam piszcza specjalisci ze to czy tamto jest znacznie lepsze - a co nas
> [...]

A to widze jakies nowe nowe stowarzyszenie Wasc zakladasz (idiotow -
komputerowcow) i pewnie na synekure Prezesa liczysz? No coz,
powodzenia ;)

Tak mi sie wydaje, ze Wasc z tych co kursy obslugi komputerow
oraganizuja. Ja mam komputer po to, zeby sie nim poslugiwac, a nie go
oblugiwac i dlatego chce miec narzedzie tez i wygodne a nie tylko
szybkie.

Poniewaz najglosniejszym zrodlem halasu w moim pokoju jest dysk
komputera, wiec nie jest dla mnie bez znaczenia poziom tego halasu.
Dlatego _oprocz_ innych parametrow sprawdzam tez i ten. Szczerze
mowiac przy czesto znikomych roznicach pomiedzy dyskami czolowych firm
ten parametr ma szanse byc decydujacy - w moim przypadku.

Ty mozesz sie dalej podniecac, ze udalo Ci sie wygrzebac dysk co
prawda wyjacy, ale za to o 0.1 ms szybszy. Twoje prawo, sle daruj
sobie wyzywanie innych od idiotow. Troszeczke woda sodowa do glowki
uderzyla, a?

Z serdecznymi zyczeniami powrotu do zdrowia
Jurek