Re: TV-Sat Crack

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 15:59:30 MET DST

Wojtek Piecek napisal(-a) :

> Przyczytaj jeszcze raz. Jesli nie zrozumiales to sie pytaj, chetnie
> wytlumaczymy i pomozemy zrozumiec. Zwlaszcza tak trudne sytuacje jak
> nabijanie sie z poprzednich maili.
>
> - --
>
> Pozdrowienia,
> Wojtek
> Ciesze sie, ze rozpoznales, ze Karpio nabijal sie z poprzednich maili.
1. Miales kiedys udana probe kupienia czolgu na pl.ogloszenia.kupie?
2. Wiesz pewnie, ze ta lista dotyczy peceta, a nie czolgow, samolotow,
        itp. Chociaz mozna wyobrazic sobie liste
pl.karpio.czolgi_i_samoloty_a_takze_marichuana i tam ten list bylby
idealny.

Wiec....
PS. Wyjasniam: To byl zart! (do cholery)
PS.PS. Ten list tez nie jest do konca powazny oprocz aktualnego (
i kolejnych) zdania.
PS.PS.PS Mam nadzieje, ze wszystko jasne. I nie oczekuje nadmiernie
dalszego rozwleklego ani innego postingu na ten temat.
PS.PS.PS.PS Sorry za list nie na temat PC.
PS.PS.PS.PS.PS Jesli podmiotem lirycznym w twoim liscie bylo nabijanie
sie z poprzednich maili, to w pelni Cie rozumiem.
 Dziekuje i - jeszcze raz przepraszam...

        Wasz TRubaj.