Re: Jaki CD ROM....

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 16:33:42 MET DST

Glowna Ksiegarnia Naukowa wrote:

> Czesc!
>
> Moi drodzy zamierzam kupic CD-ROM.
> Mam rozne mozliwosci, ale sie nie znam az tak dobrze.
> Doradzcie mi, najlepiej jeszcze dzisaj :
>
> 1.) AZTECH x 4 Speed ATAPI 220.00
> 2.) Toshiba x 4 Speed 240.00
> 3.) Hitachi x 4 Speed 170.00
> 4.) Toshiba x 6 Speed 450.00
> 5.) AZTECH x 6 Speed z wbudowanym play'em 270.00
>
> Czy warto kupic ktorys z tych napedow? A ktorego unikac!!!!.
>
> Dorota T. GKN-Krakow
Mam Aztecha 4x i zdaza mi sie ze czyta plytki, ktorych nie chce czytac
(lub czytaja z bledami,powoli, itp) np. toshiba, sony i mitsumi. Dziala
u mnie bez zarzutu pod os2, dos i linuxem.
Aztech 4x jest troche za wolny, ale: Polecam. Mam nadzieje, ze te zalety
przenosza sie na Aztech 6x.
Gdybys sie na niego zdecydowala - napisz o wrazeniach.
Czesto odnosze wrazenie, ze Toshiba jest nieco przereklamowana
(zwlaszcza podczas spotkan z kolega, ktory ma Toshibe - wtedy gdy nie
chce mu czytac dyskow zapisanych na CD-R).

        TRubaj.