Re: TV-Sat Crack

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 21:08:26 MET DST

>KArpio,. przestan sie wpierdalac, jak nie masz pojecia o czym mowisz...
>Sorki za wyrazenie, ale juz nie moglem...

1) odrobine kultury
2) co mnie obchodzi tuner twojego znajomego i po co wysylasz informacje o
    tym na peceta?
3) mam juz dosc kretynizmow dwojakiego rodzaju:
    a) listy nie na temat (tuner tv, jak napisac program w c itp)
    b) listy niby-natemat a tak naprawde o niczym, z ktorych nic nie
    wynika, i ktore sa jedynie (przepraszam) przypieprzaniem sie do
    garbatego o to ze ma proste dzieci (chociazby dyskusja o glosnosci
    dyskow z ktorej nic nie wynika i nikt nie potrafi przytoczyc
    konkretnych danych i sensownych argumentow powtarzajac po raz enty
    bzdurne frazesy).
4) wiec przestan sie wpierdzielac gdy w odrobinke zlosliwy sposob staram
    sie, by jutro bylo o pare listow mniej w skrzynce, bo ostatnio z
    listow ktore sa na pececie 90% kasuje bez czytania na podstawie
    topicu...

karpio