Re: Qwestja o "wspol"-prace drukarki z W95

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Tue 07 May 1996 - 10:49:49 MET DST

teddy_at_euler.mat.univ.szczecin.pl (Tadeusz Chelkowski e) napisal:

>TAAAA... no wiec chodzi o to ze nie bardzo chce wspolpracowac moja
>drukarka z tym "wspanialym" systemem Windows 95. A drukarka to hp850c
>(sterowniki sa pod W95). Pan komputer wypisuje ze nie ma polaczenia z
>drukarka, i wali textem ze mam sobie porty sprawdzic, co to ja mu na to
>ze owszem sprawdzilem i w dosie wsi dziala jak sie p atrzy, no to on mi
>na to ( ten W95) ze nie bardzo bo on ma problem z portami i tak w kolko...
>Gdyby kos cos wiedzial albo mial podobne problemy z WINdownSEM 95 to o
>laskawego maile prosze ...
> TEDDY

Jezeli Ci normalnie drukuje pod WIN 95 to wywal monitorowanie drukarki
(z tego co pamietam to jest oddzielny program, ktory wspolpracuje
tylko z portami LPT dwukierunkowymi - ECP).
Jezeli masz nowa plyte (pare miesiecy) to sproboj sprawdzic w BIOS'e
czy mozesz ustawic port LPT z SPP na ECP.

                                Marek Ciesielski