Qwestja o "wspol"-prace drukarki z W95

Autor: Tadeusz Chelkowski e (teddy_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 18:29:25 MET DST

TAAAA... no wiec chodzi o to ze nie bardzo chce wspolpracowac moja
drukarka z tym "wspanialym" systemem Windows 95. A drukarka to hp850c
(sterowniki sa pod W95). Pan komputer wypisuje ze nie ma polaczenia z
drukarka, i wali textem ze mam sobie porty sprawdzic, co to ja mu na to
ze owszem sprawdzilem i w dosie wsi dziala jak sie p atrzy, no to on mi
na to ( ten W95) ze nie bardzo bo on ma problem z portami i tak w kolko...
Gdyby kos cos wiedzial albo mial podobne problemy z WINdownSEM 95 to o
laskawego maile prosze ...
                        TEDDY