Re: TV-Sat Crack bylo: Wazne(dla mnie) pytanie :-)

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 10:32:31 MET DST

Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl) wrote:

> [...]

Polecam zajrzec pod:

ftp://pipeta.chemia.pk.edu.pl/pub/misc/util/tv/

Sa tam m.in.

1.

Poniewaz zostalem przycisniety przez ladnych pare osob puszczam schemacik
badziewka odkodowujacego Canal+. Oczywiscie dziala tylko w kablowce...
Mam nadzieje ze wiadomo o co biega - rysowalem na kolanie ;-)
Acha - dajcie znac czy u was tez dziala. Eksperymenty trwaja nad FilmNet'em...
;-)

Opis:

<tu nastepuej opis>

Nie zrobilem tego urzadzonka - wyglada prymitywnie, ze wrecz niewiarygodnie
- moze ktos zrobi i powie czy (jak) dziala - 3 trymery i 3 cewki...

A takze

2. plik cabletv.zip

w ktorym zdaje sie opisuja jak skomplikowane jest kodowanie (co przeczy
punktowi 1.)

WP.