Re: TV-Sat Crack bylo: Wazne(dla mnie) pytanie :-)

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 13:25:15 MET DST

Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:

> Polecam zajrzec pod:

> ftp://pipeta.chemia.pk.edu.pl/pub/misc/util/tv/

> Sa tam m.in.

> 1.

> Poniewaz zostalem przycisniety przez ladnych pare osob puszczam schemacik
> badziewka odkodowujacego Canal+. Oczywiscie dziala tylko w kablowce...
> Mam nadzieje ze wiadomo o co biega - rysowalem na kolanie ;-)
> Acha - dajcie znac czy u was tez dziala. Eksperymenty trwaja nad FilmNet'em...
> ;-)

> Opis:

> <tu nastepuej opis>

> [...]

1 to uzadzonko to nie zaden dekoder tylko zwykly filtr eliminujacy zaklucenia sztucznie wprowadzane przez takie firmy jak astercity porion ptv
w aster city mozna w ten sposob ogladac filmnet
w porionie canla +
a w ptk nie wiem .. :))
mozna to kupic zlozeone w ladnej obudowie od 600-800 tys

pozdrawiam

  DA_none