Re: Male pytanko o WWW

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 03:55:46 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
> : [...] z cala
> : odpowiedzialnoscia stwierdzam wystepowanie nastepujacej zaleznosci:
> : im wieksze na danej mailingliscie (czy newsgroup'ie) nasycenie
> : fachowcami - tym wieksza niechec do windoze.
>
> Niechec niechecia - ale jednak uzywaja?

Ja tez uzywam, bo cytujac pewna osobistosc 'nie chcem, ale muszem'.
Podejrzewam, ze Grego tez czasem zaciska zeby i cierpi, bo musi.
Niestety, o zakupach czesto decyduja niefachowcy, a jak juz kiedys pisalem,
w odniesieniu do nich reklama Malego Miekkiego jest BARDZO skuteczna.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl