Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 03:48:52 MET DST

Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Sam mam w firmie kilka oryginalnych IBM PS 1 i 2 ktore nie sa kompatybilne
> z niczym a szczegolnie z IBM (glownie jakas dziwna grafika co to na niej
> nie chce dzialac
> zwykle oprogramowanie np. dBase).

IBM jest firma 'najgorsza z najlepszych' (niestety, ciezko to wytlumaczyc
roznym biurokratom, decydujacym o zakupach :-((( ).
Pecety IBM-a wyrozniaja sie: ohydnym designem, klawiaturami jak dla drwala,
krzywymi monitorami i porownywalna z Compaq-iem ilosia patchy niezbednych
do uruchomienia czegokolwiek (np. Netware czy SCO). Na taki np. IBM Aptiva
nie powinno sie wgrywac normalnych patchy do WLASNEGO IBM-owskiego
OS/2 !!! (podobno cos sie gryzie). Widzialem 2 egzemplarze PS 1, ktore
mialy zle spasowane obudowy, do ktorych nie chcialy pasowac zadne karty.

Osobiscie bardzo lubie HP, a troche mniej Digitala i ALR.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl