Re: AWE32 i 16bitow w WFW

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Mon 06 May 1996 - 18:47:48 MET DST


> Mam pytanko czy ktos wie co zrobic aby WFW nie wieszalo sie (alez
> skad one sie nie wieszaja one restartuja komputer lub w przyplywie
> zyczliwosci wychodza do dos-a :) gdy sa odgrywane pliki probkowane z
> rozdzielczoscia 16 bitow (przy uzywaniu mod4win, esbeekey,goldwave,nawet
> orginalne programy dostarczone z karta). Zawsze jest tak przy fp=44100 Hz,
> przy nizszej roznie nie pamietam czy przy nagrywaniu jest tak samo. Aha
> AWE32 Value. Hm przyznam sie ze ostatnio nie szukalem jakis nowych
> driverow do WFW.
> "Martwi" mnie takze ze w niektorych grach lepiej jest nie ustawiac
> opcji SB16/AWE32 bo ida w krzaki predzej czy pozniej i do odtwarzania
> dzwiekow uzywam opcji SB2 lub SB pro ;( tak jest niestety w C&C w
> MechWarrior2. Kurde a jak juz da sie ustawic w innych grach to sa trzaski
> np Panzer General czy Warcraft2 przy uzywaniu myszy.
> Jakies kometarze, doswiadczenia, propozycje ? Prosze o nie
> wyslawianie mi GUS-a i innych bo to nie na temat ;)
>
Wyglada to na jakis konflikt w sprzecie. Skoro mowa o 16 bitach to
podejrzewalbym, ze high DMA sie z czyms kloci. Mozesz jeszcze sprawdzic czy
zmienna BLASTER odpowiada rzeczywistosci.

Pilar



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:43:39 MET DST