Re: EDO RAM ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 06 May 1996 - 13:30:26 MET DST

>Burst-EDO RAM
>====================================================================
>RAS ______ ___
> \____________________________________________________/
> ______________ _______ _______ _____
>CAS _/ \_______/ \_______/ \________/
> ___ ______ _ ______ _______________________________________
>ADR \/ Row \/ \/ Col \/
> ___/\______/\_/\______/\_______________________________________
> __________ _________ _________ _________
>DQ __________________/ Valid \/ Valid \/ Valid \/ Valid \_
> \__________/\_________/\_________/\_________/

gdzie w sieci mozna znalezc takie ladne rysunki? :o
karpio

btw. tak z glupia troche spytam - jak szybki musi byc ram aby wytrzymal 2-
1-1-1 (ew. 3-1-1-1) bez dodatkowych cykli przy 66MHz? :o Cos mi sie zdaje,
ze ze zwgledu na czas dostepu na prawdziwe edo burst poczekamy jeszcze z 5
lat, a w tym czasie pozostaje dalej stosowac cache :) najlepiej pipelined.

btw2. podesle dzis wieczorem male wyniki testow z cache, bez cache, z edo,
bez edo, z asusem, na badziewnym tritonie itd dla porownania. niestety
bedzie uzgledniona jdynie przepustowosc - nie mam programiku, ktory
pozwalalby okreslic np. wspolczynnik trafien cache. juz zabieram sie za
testowanie - cachechk do dziela ;)