Re: RAM w karcie Video

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Sat 04 May 1996 - 19:36:30 MET DST

  Dziekuje wszystkim za porady, ale nie osiagnalem sukcesu.

Andrzej Karpinski writes
> polecam sharewarowy driver vesa univbe - rozpoznaje ilosc ram na karcie,
> rodzaj ukladu, ramdaca i pare innych rzeczy. poza tym pozwala porzadnie
> przetestowac karte jesli chodzi o tryby graficzne i pamiec.

Adam Rybak writes
>Ja moge adres i plik :
>http://www.st.nepean.uws.edu.au/pub/pc/graphics/util/uvbe51.zip

  Wersji uvbe51.zip nie udalo mi sie na razie sciagnac, tam gdzie wskazal Adam
rwie mi caly czas polaczenie, a jest on dosc duzy ( 500k ). Dopadlem natomiast
univbe43.zip. Jest duzo mniejsze, ale niestety, po odpaleniu:
 SupporteD video card not detected - instalation aborted.
a TESTVBE:
 Function 00h - Return Super VGA information:
 Function 0h failed !
  Bede probowal sciagnac ta nowsza wersje, ale nadzieje mam nikle. Czy jest
jakies przerwanie BIOS VGA, ktore podaje informacje o pamieci, moze sam bym
sobie taki tescik napisal ?

    Seweryn

PS. Karta jest WDC z chipem WD 90C00-3K.