CD-ROM

Autor: Arkadiusz Wojcik (awojcik_at_student)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 02:24:06 MET DST

Mam taki dosc dziwny problem. Mam CD-ROM UMAXA 5x i jak mu wloze
normalnego CD-ROMa to wszystko jest o.k. a kiedy probuje z
"nienormalnym" czyli na przyklad z CD The Rolling Stones "Stripped"
na ktorym jest dodatek komputerowy to wyskakuje mi komunikat ze nie
ma dysku w napedzie.
Moze ktos mial podobny problem i go jakos rozwiazal.
Czekam na odpowiedz.

Pozdrawiam,

*                           Arkadiusz Wojcik                               *
*                       Radio Akademickie Krakow                           *
*                 email: awojcik_at_student.uci.agh.edu.pl                    *
*                        wojcika_at_ucinvl.uci.agh.edu.pl                     *
*                            IRCNICK: Dziecko                              *