Re: Quantum Fireball 1.3 GB

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 00:21:12 MET DST

On 29 Apr 1996 17:02:16 +0200, jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz
Jarnot) wrote:

>Niedawno podlaczylem do swojego komputera dysk twardy Quantum Firebal 1.3
>GB i tradycyjnie go przetestowalem... Szczerze mowiac spodziewalem sie
>dobrych wynikow ale te ktore otrzymalem przeszly moje najsmielsze
>oczekiwania...
Poniewaz, duzo sie ostatnio mowi o padajacych dyskach to jeszcze
dodam, ze mam go od kilku miesiecy, i dziala o.k. Zero badow, itp.
Na razie wykorzystuje go dosc intensywnie, chodzi ok. 23h/dobe, prawie
codziennie zabieram go gdzies ze soba, wiec nie lezy sobie spokojnie,
a jednak dziala (na razie :)

pozdrawiam