Re: SEAGATE MEDALIST

Autor: Pawel Gluszynski (glus_at_pan.cedar.univie.ac.at)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 01:51:43 MET DST

In article <slrn4o91t3.s6l.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>,
   joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:
>Zlom to mozna kupic u Optimusa (czy tez, jak ostatnio przeczytalismy, w
JTT).
>Ja kupilem na gieldzie juz kilka komputerow i od groma osprzetu i nigdy
>nie mialem problemow... Mam rade: po prostu na gielde trzeba sie wybierac
>z kims, kto sie na tym ZNA - i juz, po klopocie ... :)

Tak sie sklada, ze troche sie znam na sprzecie, ale nie wszystko da sie
sprawdzic na gieldzie, a szkoda mi czasu zeby biegac i wymieniac. Wole kupic
 chocby w Bitcie (Krakow) - czasem nawet taniej, ale przede wszystkim
pewniej.

Co do Optimusa to od 92r. uzywam tych komputerow w pracy i jakos sie
zlozylo, ze wielkich zastrzezen do nich nie mam.

Pawel Gluszynski
uugluszy_at_cyf-kr.edu.pl
glus_at_pan.cedar.univie.ac.at