Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 19:07:01 MET DST

On Thu, 18 Apr 1996 17:30:20 +0200 Karol Grela wrote:

> [...]
[...]
> I tu sie nie zgodze z kolega. Znam czlowieka i prawdopodobnie
>polegalo to na klasycznym puszczeniu dalej knota, ktorego ktos mu
>wcisnal.

A ja wprost przeciwnie - zgodze sie, mimo iz nie znam czlowieka
ani nawet gieldy na Grzybowskiej. "Klasyczny puszczanie knota dalej"
jest nieuczciwoscia taka sama jak sprowadzanie knotow celem wpuszczania
innych w mailny.
Jesli ktos mnie oszukal, to czy mam to sobie odbijac oszukujac ja z kolei?

Grego