Re: Caviary

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 23:40:02 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
> : ok, kupuj wiec wasci connery, miej transfer po mega/s i niech ci to
> : pracuje. a ja wole caviary, transfer po 3.5mb/s i tez mi ladnie pracuja, a
1. Moj conner dziala troche szybciej
2. Conner robi calkiem niezle dyski tylko, ze do Polski docieraja
   najtansze egzemplarze
3. Patrz www.conner.com
> : z padnietym caviarem spotkalem sie raz - padl doslownie - z polki na4. Mam tez na stanie Conner 420 poltora roku i ma juz walniete
   ok. 80kB bad sectorow - i nawet mi nie upadl na podloge ;-)
5. Connery sa tansze
6. Niedawno miala miejsce fuzja Connera i Segeata
7. Pozdrowienia dla wszystkich zainteresowanych

Adam.