Re: Caviary

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 10:58:13 MET DST

At 07:56 96-04-30 +0200, you wrote:
>Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>[..]
>: Tiaaa a mi sie twoj Caviarek podoba.... a jak ci sie nie podoba jego
>: odglos to go obloz wata szklana :))))
>
>Moj znajomy co to ma caviara 1.28 trzyma komputer na g/abkach a ja dla
>odmiany z caviarem 1.083 sie juz do drgawek przyzwyczailem tyle z boje
>sie jakiejs odkomputerowej choroby zawodowej :-)
> Marcin Debowski

Panowie: Jak urzadzenie mechaniczne halasuje to znaczy,
          ze drzy (czyli ma wibracje o pewnej czestotliwosci) .

 Kazde wibracja urzadzenia z ruchomymi czesciami jak np.
lozyska, tulejki itd. itp. powoduje MECHANICZNE zuzycie tych elementow,
zwiekszenie sie luzow, i pomniejszenie precyzji dzialania.

W takim drajwie po jakims czasie glowica (zawieszona na osi w tulejce)
nie bedzie trafiac na wlasciwe miejsce :-<

Co z tego wyniknie to nie musze mowic.

to elementarne Watsonowie

wasz Szerlok