Re: Opis do OCL (OS/2)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 13:42:01 MET DST

On Fri, 26 Apr 1996 10:28:57 +0200 Marek Sztukowski wrote:

> Jezeli mam sie przezucic na asembler to czy nie mialbys
> opisu pod OS2. C w tym przypadku jest prostsze jezeli chodzi
> samodzielnie uczenie programowania, ale nie mam nic przeciwko
> asemblerowi oprocz tego ze nic o nim nie wiem(no prawie nic-
> -gdyz co to jest stos rejestr to wiem).

Z calkowitym przerzuceniem sie na assembler, to oczywiscie przesada.
Ale warto go znac zeby czasem zoptymalizowac te "historyczne" 2% kodu,
ktore zabieraja 98% czasu wykonywania programu.

Niestety, dokumentacji on-line nie widziale.
Sam uzywam ksiazeki "Assembly Language Programming under OS/2"
wspomaganej przez serie "OS/2 WARP API"
(szczegolnie uzyteczna: OS/2 Warp Control Program API)

Gdizes kiedys w sieci widzialem opis wszystkich API 16to bitowych OSa
(tych zachowanych dla kompatybilnosci z 1.3) ale chyba nie ma sensu
pisac dzis programow w oparciu o nie.

IBM Development Kits sa drogie, ksiazki IBMa (rozne "references") - tez.

Grego