Re: Cyrix 686 - 120MHz

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 18:54:53 MET DST

Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl) wrote:
: > Mam pytanko czy ktos uzywa tego cuda? (Cyrix 686 - w szczegolnosci
: >120 Mhz) - bo ja sie zastanawiam nad zakupieniem tego - z jaka plyta bedzie
: >toto chodzic okee? Czy na Gigabyte dla pentium toto obsluzy - aha i jakie
: >sa rzezywiste osiagi tego procesora? - jakie sa z nim problemy?

Na pewno chodzi z Giga-Byte GA-586ATM/P (nie pamietam, czy jest to
wyszczegolnione w manualu, ale chodzi bezproblemowo).
Cyrix zwany "120+" (czyli 100MHz) powoduje opad szczeki u klientow swoim
SysInfo (SI 680), w praktyce jest rzeczywiscie porownywalny z P-120.
Podobno (podobno!) jest niezly w obsludze baz danych, ktos mowil cos o
zastosowaniach sieciowych, ale nie znam szczegolow.
  O problemach na razie nie slyszalem...

--
|        Marcin Wilk          E-mail:   mwilk_at_man.lodz.pl                 |