Re: Co to jest EDO RAM ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 17:05:24 MET DST

In article <Pine.SOL.3.91.960426163605.19827A-100000_at_sunrise>, Mirek Nowakowski wrote:

>gniazdka, a dopiero potem naciskam wlacznik. Nigdy odwrotnie! A wlaczanie
>najpierw monitora a potem komputera w sytuacji gdy monitor jest zasilany
>przez zasilacz komputera to wlasnie wlaczanie telewizora przez wkladanie
>wtyczki do gniazdka. I nie obchodza mnie te wszystkie zabezpieczenia
>jakie sie wmontowuje w sprzet, zeby kolejnosc postepowania byla obojetna.

A nie lepiej po prostu wlaczac wszystko na raz? Ja mam podlaczony
komputer, monitor i drukarke do filtra z wylacznikiem - jak chce
pracowac, to wystarczy jeden ruch - od prawie trzech lat stosuje to na
moim komputerze i nigdy nie mialem z tego powodu jakichkolwiek problemow ...
Rozwiazanie szczerze polecam, zwlaszcza gdy ktos ma "Ekologoczna"
drukarke bez wylacznika (ja mam LJ5L - bez tego wylaczania to bym
zaplacil chyba majatek ... ;) )

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|