Re: Co to jest EDO RAM ?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 16:40:51 MET DST

Ja - Boze bron - nie mam najmniejszego zamiaru bronic firmy Optimus, ale...

On Fri, 26 Apr 1996, Leszek Szczepanowski wrote:

> Jak ta firma sie uchowala na polskim rynku to ja sie dziwie, kumpel kupil
> sobie optimusa i po 2 dniach spalil mu sie zasilacz, podajac przedtem na
> plyte glowna napiecie chyba z 220 V, bo spalilo sie dokladnie wszystko...
> Poszedl z tym do serwisu, a oni na to, ze to jest jego wina bo najpierw
> wlaczal monitor, a potem komputer..............
> Ja tez tak robie i nic mi sie nigdy nie stalo :)))

A ja nie! Jak wlaczam telewizor to tez najpierw wkladam wtyczke do
gniazdka, a dopiero potem naciskam wlacznik. Nigdy odwrotnie! A wlaczanie
najpierw monitora a potem komputera w sytuacji gdy monitor jest zasilany
przez zasilacz komputera to wlasnie wlaczanie telewizora przez wkladanie
wtyczki do gniazdka. I nie obchodza mnie te wszystkie zabezpieczenia
jakie sie wmontowuje w sprzet, zeby kolejnosc postepowania byla obojetna.
Sam widzialem kilka plyt walnietych z tego powodu. Lepiej na zimne
dmuchac, niz sie na goracym sparzyc.

OSciski!
Mirek Nowakowski