Re: Modem Zloom Comstar 1.44 Voice

Autor: formatc_at_bevy@hsn.com.pl
Data: Sun 28 Apr 1996 - 02:49:39 MET DST

[ ciach..]
>odnosilem swoj, dostalem nastepny, bylo to samo, chcieli mi oddac
>cash, dalem sobie spokoj, bo na inny modem nie chcialem wydawac
>pieniedzy

Mialem ZOOM'a 28.8 i walczylem z nim dlugo, korzystalem z supportu ZOOM na www
doradzili dopisac w stringu inicjujacym S0=1 (<- he he ciekawostka ), po tym
sprzedalem go i kupilem sobie GVC na chipsecie TI z V34+ ( 33.6 kbps ) i jeszcze
mi reszta zostala. Teraz nie mam voice'a ale za to laczy sie za pierwszym razem
i nie zrywa polaczen. Chodzi lepiej od Zyxel'a ( testowalem u siebie, a mam
bardzo podla centrale ). W zoom'ach jest cos pokopane z przelaczaniem
na telefon podlaczony do modemu, podejrzewam ze chodzi o impedancje
obciazenia - jest chyba nie dopasowana do naszych central....

Pozdrawiam :)

Jarek